دانلود رایگان کتاب خارجی | 10 ساین برتر دانلود کتاب
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .
 

چرا دانلود کتاب ؟!

ما راه‌های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان در اختیار داریم، مانند تحصیل، کار، صحبت با دوستان، شرکت در دوره‌ها و سخنرانی‌ها، مسافرت و البته خواندن کتاب! برای هر فرد دوستدار کتاب، خواندن یک کتاب موردعلاقه همراه با یک فنجان چای یا قهوه در وقت آزاد بسیار آرامش‌بخش است. حال علاقه مندان زیادی خواندن کتاب دارد ، بسیاری دوست دارند که از کتاب الکترونیکی استفاده کنند و بسیاری به کتاب های خارجی و دانلود رایگان کتاب های انگلیسی برای آشنایی با سایر فرهنگ ها علاقه دارند .

مطمئن‌ترین راهکار برای شکست استارت آپ جدید شما چه می‌تواند باشد؟ دنبال کردن قواعد قدیمی!

محتوا امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می‌تواند به شما برای افزایش دیده شدن و فروش کمک کند. ایجاد استراتژی محتوای کارآمد به طور سیستماتیک می‌تواند باعث افزایش تعامل با مخاطب (مشتریان بالقوه) و نرخ تبدیل (CR) شود.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به ارزش محتوا پی برده‌اند، اما شرکت‌های کمی هستند که آن را درست انجام دهند. کتاب آموزش بازاریابی محتوا که توسط جی‌ادز آماده و در اختیار شما قرار گرفته است، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تولید محتوا را با زبانی ساده برای همگان توضیح می‌دهد.

 

تاب صوتی راهنمای درون از استر هیکس
استر هیکس نویسنده کتاب راهنمای درون ،متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ می باشد استر هیکس سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی است.او ۹ کتاب را با همسرش جری هیکس همکاری کرده‌است، کارهای زیادی را دربارهٔ قانون جاذبه با انتشارات ابراهیم هیکس ارائه کرده‌است و در نسخه اصلی فیلم سال ۲۰۰۶ راز منتشر شده‌است. کتاب‌های هیکس، از جمله سری قانون جذب استر هیکس، «ترجمه شده از یک گروه از افراد غیر فیزیکی به نام ابراهیم» است. استر هیکس آنچه را که او انجام می‌دهد را به عنوان «بهره‌گیری از اطلاعات بی‌نهایت» توصیف می‌کند.

در سایت پانته آ شاپ کتاب های زیر و همچنین ویدئوی سه مرحله برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها از استر هیکس قرار داده شده است.

 





:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب , دانلود رایگان کتاب , دانلود رایگان کتاب خارجی , دانلود رایگان کتاب انگلیسی , کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب الکترونیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب , دانلود رایگان کتاب , دانلود رایگان کتاب خارجی , دانلود رایگان کتاب انگلیسی , کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد رضا
ت : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی